ﺑِﺴْﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢ


SORRY

andai aku tak layak utk berjalan seiring, berkongsi cerita, beramah mesra, bergembira. sorry.]
[andai aku bukan dianggap kawan dan hanya orang sampingan.sorry .]
[andai aku bukan utk sama2 bergelak ketawa. sorry]
[andai aku ada buat salah. sorry.]
[andai aku pernah menyakitkan hati sesiapa. sorry.]
[andai aku menyusahkan. sorry.]
[andai aku kalut. sorry.]
[andai aku lembap. sorry.]
[andai aku mengecilkan hati sesiapa. sorry.]
[andai aku tak layak untuk bersama-sama. sorry.]
[andai aku bukan yg terbaik. sorry.]
[andai aku dah tak layak lagi untuk digelar sbg kawan.sorry]
[andai aku tak sempurna. sorry.]
[andai jika muka ku dipandang, ada perasaan benci terhadap diri ini. sorry.]
[andai aku lemah. sorry.]


aku tak paksa.
thanks and sorry for everything.



***ps : sambut salam syg dari tuan punyer blog NAD_ORANGE...=)***

Leave A Comment

silakan komen ye...=)

Owner Blog

My photo
Ketika engkau Sudah Jujur, namun Sering di dustai, maka CUKUP DIAM SAJA, tak perlu membalasnya dengan keburukan... Ketika engkau Sudah Setia, namun sering di kecewakan, maka CUKUP DIAM SAJA, tak perlu membalasnya dengan sebuah kekecewaan.. Namun Jika dengan DIAM membuat hatimu lebih Tersiksa, maka Katakanlah kepadanya dengan Sebaik-baiknya dan Sejujur-jujurnya Jika ingin menangis.. Menangislah..!!!! Cucurkanlah Air matamu di dunia yang Nyata ini... Dan jangan memendam air matamu di dalam Hatimu.. Karena Tangisan dalam Hati Sangat Sulit untuk mengubatinya Dan Harus percaya dan di yakini, Bahawa Sebesar apapun Rasa sakit itu, pasti Suatu saat nanti Allah SWT akan menggantikannya dengan SEBUAH KEBAHAGIAN YANG TERINDAH